• Hakkmızda
  • İnsan Kaynakları
  • Kalite Politikası
  • Çevre Politikası

  Anadolu Yakasında artık yeni bir adresiniz var...

  Anadolu yakasının her geçen gün büyüyen konaklama ihtiyacının farkında olan bizler, siz ve değerli konuklarınızı ağırlayabilmek için Hotel Bostancı Prenses olarak 1 senedir hizmetinizdeyiz.
Siz ve değerli konuklarınızın rahatlığı düşünülerek birbirinden konforlu ve ayrı konseptlerde hazırlanmış 145 Standart, 14 Suit ve 1 Engelli odası olmak üzere toplam 160 oda ile hizmetinize girmiştir.
  Odalarımızda oturma grubu, safe box, telefon, televizyon, minibar, klima, saç kurutma makinesi, kabinli küvet, wireless internet erişimi ve 24 saat oda servisi mevcuttur.
  Dünya mutfaklarından seçkin örnekleri ile A la’carte restaurantımız konuklarımızın damak zevkine alternatif lezzetler sunmaktadır.Günün yorgunluğunu üzerinizden atmanız için Cafe-barımız sizler için hizmet vermektedir.
  Konfor ile kaliteyi bir arada sunmanın başarının anahtarı olduğunu bilen Hotel Bostancı Prenses konuklarımız için küçük ayrıntıları da düşünerek bünyesinde birçok aktiviteye
yer vermiştir.
Health Clup içerisinde; Geleneksel Türk Hamamı, Fitness Center, Sauna, Buhar banyosu, jakuzi Kapalı Yüzme Havuzu, Şok Havuzu bulunmaktadır. Ayrıca; Güzellik Merkezi ve Butik otelimizin bünyesinde yer almaktadır.
  Toplantı ve seminer organizasyonlarınıza yönelik farklı kapasitelere 3 adet toplantı salonu,350 kişilik Balo salonu ve ihtiyaç duyabileceğiniz teknik ekipmanlarımız ile siz değerli konuklarımıza hizmet vermekteyiz.

Araçlarınızın güvenliği düşünülerek hazırlanmış 80 araç kapasiteli kapalı otoparkımız mevcuttur.


  Saygılarımızla,

  Hotel Bostancı Prenses Ailesi

HBP İnsan Kaynakları Politikası

Hotel Bostancı Prenses Olarak çalışanlarımızın en değerli varlığımız olduğuna inanıyor, çalışma arkadaşlarımızla ilişkilerimizi sağlıklı ve kalıcı temeller üzerine inşa ediyoruz. Bünyemize yetenekli ve başarılı kişileri katma ve gelişmelerine yardımcı olarak uzun yıllar birlikte çalışma ilkesini benimsiyoruz.

İnsanların eşit olduğuna inanıyor ve iş yaşantımızda da bu ilkeyi uyguluyoruz. Çalışanlarımız arasında ırk, cinsiyet ve inanç farkı gibi ayrım ve değerlendirme yapmayarak, herkese kendini geliştirme ve yükselme fırsatı tanıyoruz.

Seçme ve Yerleştirme Süreci

HBP' nin başarısının ardındaki en önemli kaynak çalışanlarıdır. Bu doğrultuda şirketimiz içerisinde açılan pozisyonlar için doğru kişileri doğru işe yerleştirmek en büyük hedefimizdir. Aranılan kriterler, pozisyonlara göre değişkenlik göstereceği gibi her pozisyon için beklentimiz HBP Davranış Kuralları doğrultusunda temel yetkinlikleri karşılayan adaylardır.

Temel Yetkinlikler

* Sonuç Odaklı
* Yenilikçi/Yaratıcılık
* Olumlu İş İlişkileri Oluşturmak
* Karar Vermek ve Problem Çözmek
* Liderlik
* Girişkenlik/Kararlılık
* Güçlü İletişim Becerileri

Tecrübemiz, Güvencimizdir…

Ulusal ve uluslararası rekabetin yoğun olarak yaşandığı, beklentilerin sürekli arttığı günümüzde, sektörde söz sahibi olmak özelliğimizi korumak ve müşteri ihtiyaçlarını en yüksek kalite seviyesinde karşılamak, müşteri memnuniyeti ve güvenin sürekliliğini sağlamak, kalite anlayışının geliştirilmesine katkı da bulunmak kalite politikamızın temelini oluşturmaktadır.

 

 

HBP olarak çevre politikamızın temel öğeleri;

* Doğal kaynakları sorumlu ve verimli bir şekilde kullanmak
* Yenilenemez kaynakları korumak
* Enerji tasarrufu sağlamak
* Çevre dostu ürünler kullanmak
* Geri dönüşümlü malzemeler kullanmak
* Çevre dostu teknolojiler kullanmak
* Kazalara karşı hazır olmak ve zarara uğramış çevreyi onarmak
* Tedarikçileri konuyla ilgili bilgilendirmek ve gereken önlemleri almaları için destek olmak
* Kamuyu işletmenin neden olduğu sağlık, güvenlik ve/veya çevre sorunları konusunda bilgilendirmek
* Kabul gören çevreci denetleme yöntemlerini geliştirilmesini desteklemek ve gerekli raporları düzenlemek
* Çevreci guruplar ile işbirliği içerisinde olmak
* Sivil toplum örgütleriyle projeler geliştirmek

 
   
 
Konuk Defteri Online Rezervasyon Restaurant
  Design; Eriza